Рекомендації потенційному позичальникові

Як себе вести, щоб підвищити шанси на схвалення кредитної заявки? Як одягнутися для візиту в банк? Як правильно відповідати на питання співробітників, щоб отримати кредит? Усім наче зрозумілі правила поведінки в таких випадках, але все ж варто повторити.

Зараз важко знайти людину, яка жодного разу не зверталась за кредитом. Однак тих, чию заявку схвалили, набагато менше. На жаль, часто банки відмовляють потенційним позичальникам, і відбувається це з найрізноманітніших причин.

Якщо знати найпоширеніші приводи, за якими банки відмовляють у видачі позик, можна спробувати змінити ситуацію в сприятливу для себе сторону.

На що звертають увагу банківські службовці?

В першу чергу, працівники банку оцінюють клієнта по тому як він виглядає і спілкується. Досвідченому співробітникові багато можуть розповісти манери клієнта. Крім того, перевіряються доходи та інша інформація, зазначена в документах.

Рекомендації потенційному позичальникові як отримати кредит

Перевірка потенційного позичальника на чесність – важливий етап. Співробітники задають клієнту різні питання. Потрібно розуміти, що спроба обдурити банківських службовців не призведе ні до чого хорошого, тому що питання задаються не стільки з метою отримати інформацію, скільки для того, щоб перевірити її.

Попередньо співробітники вже зібрали про клієнта безліч відомостей, і від того, наскільки чесно він буде відповідати, багато в чому залежить, яке рішення прийме банк. Якщо потенційний позичальник дає нелогічні, суперечливі відповіді, при цьому ще й нервує, він відразу отримує відмову.

Яким повинен бути зовнішній вигляд?

Всім відома приказка: «Зустрічають по одягу». Багато хто забуває про неї, коли відправляються в банк. Звичайно, клієнт завжди правий і має право вирішувати, як йому одягатися, а й банк має право відмовити йому через неохайний зовнішній вигляд. Адже по тому, як людина вдягнена, співробітники банку роблять висновки про місце роботи, оточення, матеріальне становище, соціальний статус, характер і звички.

З’явившись перед кредитним співробітником в спортивному костюмі або м’ятій сорочці, клієнт демонструє неповагу. Навпаки, відпрасований одяг, начищене взуття та акуратна зачіска говорять про те, що людина поважає і себе, і тих, з ким спілкується або вступає в ділові відносини.

Як себе вести?

Спокійна поведінка – половина успіху. Вирушати з візитом в кредитну організацію необхідно в адекватному, тверезому і спокійному стані. Навіть якщо у клієнта в даний момент є проблеми, він не повинен показувати це кредитним фахівцям.

Працівник банку не тільки слухає потенційного позичальника, але і звертає увагу на його жести, міміку і рухи тіла. Не слід стукати ручкою по столу, смикати волосся, перебирати пальцями, крутити в руках кінчик краватки, водити очима з боку в бік і здійснювати інші мимовільні рухи. Всі вони говорять про те, що клієнт переживає і нервує. Кредитний фахівець може вирішити, що людина щось приховує, і почне ставити додаткові питання.

Нарешті, ще один вагомий привід для відмови – розповіді про фінансові труднощі, скарги на життя, батьків, родичів, колег і начальство. Якщо все так погано, як клієнт збирається виплачувати кредит? Будь-який розсудливий співробітник банку відмовить потенційному позичальникові, який намагається тиснути на жалість. Краще спокійно розповісти про те, для чого потрібен кредит, а якщо мова йде про іпотеку, пояснити, чому знадобилося купувати нове житло.

Вам також може сподобатися ...

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься.

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>