Кохання та стосунки

Поїзна романтика: хто вигадав подорожі на поїздах та чому вони стали культовими

Ви коли-небудь чули про таку річ, як “поїзна романтика” або щось подібне? Зазвичай так кажуть ті, хто без розуму від подорожей на поїздах. Вони без розуму від цілодобового виду на ліси, від стукоту коліс і ще чогось такого. Знаю одного чоловічка, ну прям любить подорожувати на поїзді, постійно знімає це, розповідає всякі історії, місця завжди бере в купе, іноді спить на багажній полиці. Я от сиджу і думаю: може насправді в купе якась інша атмосфера, ніж у плацкарті? А тут як раз намічається поїздка. Звичайно, я б міг взяти квиток за милі, ще б на бізнес-клас залишилося, але купую квиток на фірмовий поїзд з класом обслуговування 2Э. Ось позначення класів обслуговування в поїзді – це окремий квест. Сам чорт ногу зламає. Не те, що в авіа: економ, комфорт, бізнес, стоячи в хвостовій частині.

У класі 2Э за тарифом вам належить: білизна, дорожній біч-набір (не плутати з біч-пакетом), кондиціонер в купе, доступ до ледь працює мультимедійної системи “Попутник”, обслуговування харчуванням (трохи з голоду не опух) та замовлення платного харчування, душ.

Кожне купе обладнане електронним замком. Двері відкриваються за допомогою ключ-карти.

Посадка

Приходжу на платформу, коштує це чудо і “чекає” огляду каналом. Заходжу у вагон, і в мене трохи щелепа не відвисла. Коридор з футуристичним дизайном, кругом дзеркальні двері, Камери відеоспостереження, світлодіодні табло. Полиці здоровенні, навіть верхні. Світлодіодні лампи індивідуального освітлення, розетки. Так, стоп, внизу є дві розетки, а нагорі? А нагорі їх немає. По-моєму навіть в плацкарті на верхніх полицях є USB-роз’єми.

Тут повинна була бути відповідна словесна реакція, але за правилами Дзена вона недоречна. Досі коробить від алгоритму визначення вмісту

Дивимося далі: ланчбокс. Що ж туди поклали? Come on. Це все? Один хлібець, один зефір, пляшка води 0,25 л і м’ятна цукерка. А, так, ще набір приладів. Тепер мені цікаво дізнатися про гаряче блюдо, яке нібито в дорозі. Початок поїздки мене вже починає смішити. Давайте подивимося на дорожній набір.

Дорожній набір

Все лежить в тапочках: зубна щітка, зубна паста, ріжок для взуття.

У дорожньому наборі S7 Airlines крім перерахованих є ще маска для сну, одноразова маска, беруші, ополіскувач для порожнини рота, мішок для взуття

Верхні місця, як годиться, заправлені. Вирушаємо в дорогу.

Під час поїздки треба завжди бути готовим до різкого гальмування. Вранці наступного дня трохи головою не розбив дзеркало в туалеті, поки вмивався. Додатковий екстрім можна відчути в душовій, коли на поворотах починає хитати з боку в бік.

Що не сподобалося в темний час доби, так це нічний синє освітлення, яке б’є по очах.

Інакше чому в телефонах встановлена функція “Фільтр синього кольору”, яка зменшує присутність синього кольору

Майже як в літаку або плюс одна причина схуднути

Раніше в купейних вагонах в коридорі могли спокійно проходити дві людини. Зараз же в коридорі двом йдуть в різні боки пасажирам не пройти. Тут або лізти на стелю, або одному з них йти у зворотний бік, або обом максимально втягнути животи і п’яті точки (і то не завжди може допомогти). Якщо вже не можете вирішити, хто повинен піти назад, то вирішите хто повинен лягти на підлогу уздовж проходу, щоб другий переступив.

Шумоізоляція

З цим проблема. Прекрасно чути про що говорять у сусідньому купе або навіть як там хтось хропе. Іноді під час руху чується тривалий гул, ніби включили реверс двигунів Boeing 737-800, з-за якого цілком легко прокинутися, якщо ви чутливі до звуків.

Гаряче блюдо, яке включене у вартість квитка

Перед вами дві “таблетки”: або курка з макаронами, або яловичина з рисом.

Зовні виглядає не дуже, але смачно. Приємно те, що курка не суха.

Що може зіпсувати поїздку

Попутники

Яка вікова категорія найчастіше бере квитки? Приблизно 60-65 років. Такі пасажири, як правило, беруть в поїзд дуже багато їжі. Після розпакування своїх сумок з їжею до них в кой-годи доходить, що окремі кулінарні шедеври не проживуть тривалий час поза певних температурних умов. А що ж робити? Треба поділитися з іншими пасажирами. І тут своєрідні “божі кульбабки” починають пропонувати смаколики від усього серця з такими душевними фразами, що відмовити важко. До того ж, ми не знаємо, що там може бути “випадково” додано.

Продавці та продавці на станціях

Де легко зрубати кеш? Звичайно ж на станціях. У потягу тривала стоянка, пасажири гуляють по платформі. Перші, хто зустрічають гостей, це продавці та продавці. Асортимент багатий: тут вам і всякі ягоди за ціною 1000₽/відерце, і гаряча кукурудза за 50₽, і різна випічка, невідомо коли приготовлена, і копчена риба, і звичайні продукти харчування з непоганою націнкою. Знаєте, от виходиш з поїзда, і відразу таке відчуття, що ти знаменитість. До входу у вагон підходять ці самі “фанати” ваших гаманців.

  • Домашня випічка! Пиріжки, сосиски в тісті, піца! Тільки сьогодні приготувала
  • Рибка домашнього копчення! Дуже смачна!
  • Лісові ягоди! Тільки сьогодні зібрав! 500 грн за відерце!
  • Морозиво! Смачне, натуральне!

Та інші рекламні гасла.

Деякі з них так репетують, що відпадає бажання просто дізнатися ціну. Звичайно ж, якщо ви захотіли щось купити (краще цього не робити), то на станціях доречний торг, фраза “А той дешевше запропонував” або простий діалог:

Стою, розмовляю з попутником, той хотів спробувати ягоди, а поруч проходила жінка з відерцями

– Може купити відерце? Ніколи не пробував

– А воно тобі треба?

– Серйозно?

І тут жінка зупиняється, дивиться на нас, ми дивимося на неї, (іскра, буря, безумство), і вона каже: “продам За 900”.

Зрештою ціну збили до 800, але він не став купувати.

До речі, на деяких станціях по гучномовному зв’язку попереджають про небезпеку придбання подібної продукції з рук. Краще ще раз подумати і все-таки утриматися від такого шопінгу.